Fingret oxå...

Äsch då så himlans ont de gör i fingret hela tiden o inte blir de bättre av att jag skriver på datorn....De e svullet o dunkar o har sig o verkar inte bli ngt bättre alls....Fick en diagnos av Malin som snart e sjuksyster o hon trodde de skulle bli varigt o sånt som jag fick sticka hål på....Så nu vet jag vad jag har att se fram emot iaf...Försökte o ta kort på fingret förut så ni skulle få se besväret men ingen bild blev bra för de syns inte hur svullet o rött de är så då sket jag i de....Men om de blir värre så kanske de kan bli en bättre bild av de hela...De får tiden utvisa iaf....Nu ska jag ut med hundarna snart ska bara se klart avsnittet av Sex and the city först....

Natti natti o sov gott...

Skriv något till mig
Postat av: Gottfrid

Låter inget vidare med fingret du.. Hoppas det blir bra igen.. Ha en bra dag.. Kram

2009-06-10 @ 11:54:25
URL: http://teflonmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0