Försiktig...

Ja e tibax med datorn i knät igen men har kommit underfund med att jag inte alls behöver leva med den där för att jag ska kunna fungera som person...Mitt liv är ju så mkt viktigare än att de ska bestå av att jag måste ha min dator till hands hela tiden...Mina riktiga vänner finns ju till hands iaf o det är ju dom som betyder ngt för mig iaf....O så länge jag slipper sitta sj dygnet runt utan kan umgås med andra så känns de så mkt bättre....

Igår så hade vi partaj med jobbet hemma hos en kollega o de va lika trevligt som de alltid blir....Kom dit vid 18:30 snåret o vandrade hemåt strax efter 3:00 så de kändes idag då man vaknade att de kanske gick lite väl vilt till igår....Måste nog inse att man inte är ngn direkt ungdom längre även fast jag inte vill se mig sj som lastgammal heller...O sen så blev jag lite trampad på igår oxå helt utan mening men de gör ont idag o gjorde onnnnnnt igår oxå grinade hemma i köket hos värdinnan o fick is på foten så de blev bättre....Men kan gå på den iaf men de gör ont uppepå o inuti typ o skorna spänner så de känns att de e svullet iaf....Sen så pryds den av ett tjusigt litet blåmärke oxå men som sagt jag kan gå på den iaf....De som vart jobbigast idag har nog vart att jag vart riktigt bakis vaknade med en fruktansvärd huvudvärk o allt snurrade o jag mådde illa....Nu har de släppt de mesta iaf men har inte kunnat äta ngt riktigt än har mest bara druckit en massa idag....Är inte ens hungrig o de brukar jag va som vanligt men inte alls idag fast de gör inte så mkt iaf för o äta då man mår illa e inte så skoj....Får äta mer imorgon istället så ska de nog lösa sig....Sov bort halva dagen i soffan oxå då jag va sjukt trött o värmen gjorde ju inte saker o ting bättre direkt....Har bott i t-shirt o trosa idag o de har hjälpt lite iaf fast drog iaf på mig ett par byxor då jag vandrade ut med hundarna nu ikväll.....

Morgondagen blir lugn här hemma då Rasmus är lite dålig just nu, fått utslag som kliar o han mår ju inte bättre av att de är så varmt heller....Ska till veterinären på månd o hoppas att jag kan få ngn hjälp så han blir bättre snart igen...


Skriv något till mig
Postat av: annso

Jag är ego, jag saknar uppdatering. Skit i att leva utan dator, tänk på mig :)

ps.. jag saknar redan att träffa dig varje dag =)

2009-07-01 @ 23:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0