Helt tom...

Mmmm som rubriken säger så är jag Helt tom på fler än ett sätt just nu....Tom angående jobbet som är en soppa utan dess like önskar mig ngn form av sjukdom imorgon så jag slipper gå dit....Kan till o med ta magsjuka om de finns på listan bara jag slipper gå dit så blir jag glad....Dra täcket över huuvdet o sen inte kliva upp förrens stormen har bedarrat det är vad jag önskar....Sen så skulle de va väldigt skönt om det oxå kunde finnas en famn för mig att krypa upp i då jag mår såhär dåligt....Men de finns ju inte de så jag får hålla om mig sj så gott de går men det ger ju inte direkt samma effekt i nuläget...Vill ha ngn som kommer att säga att allt blir bra o ngn som stryker mig på ryggen o torkar tåren som trillar nerför kinden, men denna ngn finns inte för mig just nu...Så jag stryker ryggen sj o torkar tåren som trillar nerför kinden...Allt detta pga ett jobb som jag i vanliga fall älskar att gå till men som nu ligger på ödets kant o som snart trillar ner där o då finns de ingen utväg för mig känns de som.....Jag som sökt skola o vill vara kvar inom detta yrke ett antal år till ska nu detta få förstöra för mig så att jag inte vill/orkar plugga vidare till hösten....Nej de får bara inte bli så jag ska orka detta får slå ifrån mig allt dumt o vandra på i min egna lilla värld o vissla små trevliga visor....Men jag mår ju dåligt då så många runt mig oxå gör de man blir ju påverkad på ett eller annat sätt....Man är ju människa med känslor o de resulterar ju i att man känner en massa oxå då ngt sånt här händer....

Äsch orkar inte med ngn blogg nu o känns inte som jag kommer tibax på ngn dag heller....Men jag går ju att få tag i på andra sätt om ngn vill de.....

Natti natti o sov gott.....



Nu älskar jag snart alla Pink låtarna.....=)

Skriv något till mig
Postat av: Anna

Nämen det där låter inte alls roligt... Vad händer på jobbet egentligen?! kram

2009-06-02 @ 09:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0