Lördag....

Ja egentligen så har de ju redan hunnit bli sönd men ska ju skriva nu om Lörd så då får de heta lörd iaf...Idag så var planen att åka till Malin o hälsa på henne o familjen...Ringde dit strax efter 13 o frågade om de va okej att jag bjöd in mig dit idag, det var mer än okej så jag hoppade in i duschen o åkte sen o handlade lite fikabröd....Kom fram vid 15 tiden ungefär o då fikade vi o sen så började vi prata av oss en massa om mitt jobb o en massa annat....Va så himla skönt o bara få sitta o prata en massa o sen oxå att slippa sitta hemma sj på soffan var ju ett stort plus...Sen efter fikat så gick vi ut på deras gård o till vovvarnas stora förtjusning så fanns de ju en fotboll för dom att leka med....O de va ju så länge sen som dom fick sparka boll så dom blev såååå glada båda två....Blev bjuden på middag oxå o de vankades Tacos =)...Alltid gott med de o så slapp jag ju äta sj iaf vilket va riktigt trevligt....Hann med att få två tattueringar av Villiam oxå efter att jag målat dit några på honom oxå kanske får fota dom imorgon så får ni se så snygg jag e...Sen så fortsatte vi o surra tills klockan blev 23:00 då jag packade in mig o hundarna i bilen o for hemåt.....Har haft en mkt trevlig dag/kväll så Tack så mkt Malin för att jag fick bjuda in mig hos er under nationaldagen....Fast vi glömde ju att sjunga nationalsången, attans de får vi ta nästa gång....

Nu borde de va dags för mig o krypa ner under täcket....De funkar iaf inte o skriva typ blir en massa stavfel hela tiden....Min pekfinger nagel på högerhanden gick sönder i fotbollsleken o fingret gör riktigt ont eftersom jag va så snabb o dra av den o då liksom skadade nagelbandet oxå...Så jag kan inte skriva som folk med den handen o då blir de en massa fel hela tiden, gör ju ont så fort jag sätter ner fingret på tangenterna så jag kan inte alls skriva med de fingret....Får hoppas de e bättre tills imorgon så jag kan använda de som vanligt....Mina naglar har blitt jättemjuka o dåliga sen jag hade lösnaglarna dom går av jämt o böjer sig o har sig...Ska köpa såndär nagelförstärkning o pensla på så kanske dom blir bättre annars så får jag spunk av att ha de såhär...Fast just nu så irriterar man sig på saker som man egentligen inte brukar bry sig om alls så de kanske blir bättre bara jag får ordning på mitt liv oxå....



Hhhmmm kan den funka tro....



Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0