Måndag...

Ikväll så tog jag mig en riktig runda med vovvarna kom på efter halva vägen att jag borde haft stegräknaren på mig så jag kunde mäta hur långt de va....Men jag kunde ju inte direkt vända då så de va bara o gå vidare....Men jag skulle kunna tro att de blev nästan 1 mil iaf, får mäta med bilen ngn dag så kan jag meddela...De va sååå skönt o gå med musik i öronen o bara vandra framåt med vovvarna i släptåg hade inte tänkt o gå så långt men kände att jag behövde de....O då kan jag förhoppningsvis sova gott sen för natten som va sov jag som en kratta...Låg vaken länge innan jag somnade o sen så vaknade jag vid 4 o va jättepigg klev upp o gick på toa en sväng o sen funderade jag på om jag skulle lägga mig o sova igen...La mig o lyckades somna typ alldeles innan klockan ringde eller de kändes som så iaf för då klockan ringde va jag halvt död....Men dom säger ju att man sover gott efter en promenad så då borde jag ju sova som en stock hela natten, bara jag kan sluta frysa så blir de nog bra....Sitter banne mig o småskakar för att jag fryser så mkt så jag hoppas de blir bättre då jag kryper ner under täcket....Ska försöka o bädda rent oxå innan jag kryper ner under täcket o då ska jag väl banne mig kunna sova....

Nej nu får de räcka för ikväll.....Måste tänka på refrängen så jag hinner med allt jag ska göra innan jag kan lägga mig....

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0