Måndag...

Jobbat hela dagen o sen ett besök till tandläkaren som resulterade i två hål i en o samma tand....Så det är bokat ett återbesök om två veckor för att åtgärda de med en massa bedövning....Dock e jag inte så förtjust i sprutan som ska in i munnen i samband med bedövningen men jag får hålla handen o göra andningsövningar så de brukar gå bra....Jag e verkligen jättefjantig då de gäller just detta men tycker inte alls om de....Jag är väldigt glad över att jag har en sån toppen tandläkare o tandsköterska så att jag iaf kan känna mig lugn i stolen....

Efter tandläkaren så mötte Annsofie upp på stan o vi gick en vända o sen hamnade vi på Tacobaren o åt gott o surrade en massa trevligt....Så himla skönt o bara få sitta o prata av sig med henne för jag tycker verkligen vi förstår varann bra....Såvida jag inte har väligt fel nu då men de tror jag inte att jag har.....=p.....
Sen så gick vi o hämtade min bil o for upp till henne o kollade på film...Vi kollade på The Mist o jag hade verkligen hoppats på att den skulle va jättebra, men döm om min förvåning då den inte alls var de....Väldigt overklig o sen så slutade den ännu sämre så man nästan va på vippen o börja gråta, såna filmer gillar jag inte alls.....Va sen snäll o plockade upp mamma på hemvägen så slapp hon sitta på bussen, kom ju hem lite fortare då iaf...

Hemma så har jag sen hunnit med o duscha o sen hamnade jag här i soffan med datorn....Nu ska jag börja fundera på refrängen o sängen som står o väntar på mig....Sov så gott alla där ute....

Skriv något till mig
Postat av: annsofie

Vi förstår varandra mycket bra min vän :) Tack för att du är så fin på alla sätt och vis. kram!

2009-06-09 @ 12:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0