Onsdag....

Ja jag har tagit mig igenom denna dagen oxå o de gick bättre än jag först trodde....Kom på jobbet o va ute första tiden o fick en liten ledsen flicka i min hand o hennes tårar gjorde nästan så att mina egna kom oxå....Fick trösta henne så de gick över för henne sa att jag hellre hade henne glad så att inte jag oxå blev ledsen....Hon verkade förstå att jag inte alls mådde bra för hon blev glad igen o vi lekte vidare istället....Så himla bra med barn för dom kan verkligen känna av o få en på mkt bättre humör igen....Glad att jag jobbar med barn då de gäller sånt iaf dom är ärliga rakt igenom o gör sig inte alls till på ngt sätt...O då dom kommer o kryper upp i knät på en så kan man bli så himla lugn o bara släppa allt o bara vara för stunden o inte tänka på ngt alls....

Känns som min blogg är så himla negativ just nu men jag måste få skriva av mig små stunder oxå för o göra saker o ting lite lättare....O vill man inte läsa så kan man bara klicka på de lilla röda krysset uppe till höger så e de problemet löst iaf...Jag tvingar ingen att läsa i min blogg eftersom den i första hand är till för mig o Mitt liv så därför får den vara lite tråkig o negativ just nu.....Men jag hoppas de snart vänder o går mot ljusar o gladare inlägg så att ni som orkar läsa får ngt roligt o läsa om....Om inte annat så får jag väl ge mig ut på ngt skoj så de finns ngt o skriva om iaf....




Skriv något till mig
Postat av: Honey

Ser att du inte mår så bra just nu gumman... så ger dig lite pössar å kramar å försöker trösta lite... hoppas de vänder för dig snart

2009-06-07 @ 00:11:27
URL: http://honeyflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0