Regn, regn, regn...

Vart är den förbenade sommaren egentligen de bara regnar o regnar varje dag nu o solen har inte visat sig på flera dagar...Snart så flyr jag fältet o letar reda på solen istället, ngn som vet vart den är o som kan ge mig husrum kanske????....Jag är en människa som är i stort behov av sol o värme så snart får jag väl lägga mig på ett solarium bara för att få lite värme o färg...Men vill ju inte behöva göra de heller men de känns ju fjantigt att man ska behöva spackla på sig så mkt brunfärg då man ska ut o roa sig...Vill ju kunna va brun av solen istället för de känns ju så mkt naturligare....

Igår så firade den lokala Brukshundklubben 10 år så då var de kalas med middag på kvällen....O eftersom de va middag så e de ju klart att man klär upp sig o försöker o göra sig till lite iaf....Så jag hade tunika o leggings o kofta o ballerinaskor...Men snacka om att jag blev förvånad då jag kom dit o ser att resten av festen är hundklädda (!!) jag trodde nog att dom skulle lägga manken till lite iaf...Så jag, Maria o hennes sambo Jimmy o min syster va väl dom som var mest välklädda...Men jag hade så himla roligt hela kvällen/natten skrattade mkt o de va såååå skönt o få släppa allt annat o bara må bra o ha roligt....Lekfröken som jag är så drog jag igång Hänga gubbe där på kvällen oxå till allas stora glädje tror jag oxå till o med för alla hängde på....Sen på nattkröken så blev de en liten tre kamp oxå med oss få som va kvar vi var 5 till antalet men jag o min lagkamrat anser att vi vann...Domaren dömde lite konstigt tyckte vi allt....=P

Idag så är jag med all rätt lite småseg o trött men har försökt o gjort ngt nyttigt iaf o har tvättat en maskin med sängkläder o kört en diskmaskin oxå....Har hunnit plocka lite oxå men borde städa av golven oxå så jag får väl se vad jag hinner o orkar med under dagen....Mamma ringde o bjöd mig på middag oxå men jag vägrar o gå ner dit i detta regnet o borde nog inte köra bil heller fast risken e att de blir en liten sväng till lokala pizzerian sen....Enda gången jag äter pizza e då jag e lite smått bakis för då e de såååå himla gott.....

Nu ska jag bjuda på en liten glad låt iaf....Har letat denna låten under hela veckan typ men så idag bara kom den fram där på Youtube till min stora lycka....Jag hade noll koll på vad den hette o vem som sjöng den men har sökt med ljus o lykta o nu så kan jag sjunga hela den istället för att gå runt o nynna på den lilla jag kunde....De som höll på att driva mig till vansinne så nu kan jag funka som folk igen.....=)



Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0