Shutting down...

Mmmmmm mitt liv funkar inte riktigt som de ska nu....Jag sover inte som jag ska pga att jag inte går o lägger mig i tid utan sitter uppe med datorn i knät o ugglar där halva nätterna...Precis som jag gör nu o har inte ens tänkt en tanke på att gå o lägga mig än även fast jag e sjukt trött o skulle må såååå mkt bättre av att sova istället....Så imorgon har jag lovat M att jag ska ha en datafri dag o jag ska banne mig fixa de oxå utan några som helst problem...Vet ju att de kommer att få mig att må bättre o om de funkar så borde jag försöka o hålla mig från den fler dagar oxå....E väl bara dag ett som är svårast att ta sig igenom kan jag tro...Sen så får jag väl se om jag e så himla omtyckt på msn oxå eller om folk inte ens skulle lägga märke till om jag är borta i flera dagar....Finns de ens ngn mening med att ha msn eller är de bara ett tidsfördriv som inte har ngn mening alls i mitt liv....O dom som vill fortsätta ha kontakt med mig har ju mitt mobil o hem nummer om de skulle va ngt...Okej inte alla har de men dom som betyder ngt har de ju iaf o då är jag ju inte mer än ett samtal bort om ngn skulle vilja ngt.....

Så nu försvinner jag så får jag se då jag e tibax igen....Men på återseende iaf.....


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0