Skönhetsparty...

Ja ja jag sa ju innan jag åkte dit att jag bara skulle handla en sak o inget annat men så åker man dit iaf o köper mer än vad man först tänkt sig....Men jag vet ju att produkterna är bra o dom funkar verkligen så de kommer säkert o bli bra iaf o det är ju mina pengar som går åt iaf så då lider ju ingen annan av de....Partyt jag va på ikväll var med produlter från Mary Kay o det är alltid roligt då man får prova så mkt som man faktiskt får med dom...Man får en ansiktsbehandling som är jätteskön o lätt att göra på sig själv....

             


TimeWise® 3-in-1 Cleanser normal/dry skin. Denna krämiga rengöring för nomal till torr hy, gör att huden känns ren, fräsch och återfuktad. Samtidigt som den rengör, exfolierar och fräschar upp i ett enda steg, påbörjas en åldersförebyggande process med en fräschare och mer välmående hy som resultat. 



                                            

TimeWise® Age-Fighting Moisturizer normal/dry. Minskar synliga tecken på hudens åldrande för ett ungdomligare utseende. Denna formula är fuktighetsbevarande, åldersförebyggande och innehåller nästa generations antioxidanter som skyddar huden mot att åldras i förtid. Denna rika och fuktighetsbevarande moisturizer, förstärker hudens egen förmåga att bibehålla fukt och motverkar fuktförlust, vilket resulterar i en mjuk och smidig hy. 



                                                           

Satin Hands® Pampering Set ger dig oemotståndligt lyxigt lena händer - ännu enklare än förut! Setet består numera av tre steg istället för fyra, tack vare nya Satin Hands® Satin SmoothieTM Hand Scrub som både rengör och exfolierar. Innehåller även Extra Emollient Night Cream och Satin Hands® Hand Cream.




Mary Kay® Concealer erbjuder en vattenfast, krämig och effektiv formula - för ett felfritt resultat.

HIttade ingen bild på den foundation som jag oxå köpte men den är i samma serie som dom två produkterna längst upp...Den är riktigt bra iaf kan jag meddela....Ja nu så vet ni vad jag lagt mina pengar på ikväll o concealern kan jag verkligen rekomendera för den e bland de bästa jag provat o oxå foundationen den är väldigt lätt att lägga på ansiktet o sjunker in utan att kännas kladdig eller fet....Man blir helt enkelt bara mjuk som en barnrumpa o det är inget som fastnar på kläderna eller så o det är ju jättebra....

Nu ska jag börja o fundera på sängen eftersom jag knappt kan hålla ögonen öppna som de känns nu....Natti natti o sov gott...

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0