Söndag...

Okej de va nog sista gången jag hade täving i bloggen tror jag.....O jag som hade laddat upp med massa priser framöver...Men om inte intresset är bättre så får de faktiskt va för då orkar jag inte lägga ner mer tid på sånt....O här så försöker man ju bara roa er läsare....=P.....Ja i tävlingen så va de iaf lillayster som vann för hon kom först med rätt svar....Låten finns med i senaste tre reklamen då en tjej smyger ner en telefon o fickan på en kille o sen ringer telefonen då han e på värsta ute haket....Hittade inte reklamfilmen så jag kunde inte visa er heller men ni får lita på mig o hålla utkik på tv:n istället.....

Imorgon så är de dags för ännu en dag på jobbet wwwwiiihhhhhooooo märk väl min entusiasm över de....Fast den är nog mer över att jag får träffa mina underbara kollegor igen o självklart dom underbara barnen....Annars så rullar dagarna på som vanligt....Jag håller bara på att reser mig upp igen efter ännu ett nederlag inom den privata sektorn men jag e väl snart tibax till mitt gamla jag igen hoppas jag....Så länge jag kan hålla tillbaka tårarna imorgon på jobbet så ska de nog gå bra....Måste bara kliva över första tröskeln o sen lägga på leendet så ska de nog ordna sig till de bättre tror jag....=)

Igår så hyrde jag två filmer på lokala uthyrnigsstället o har nu sett den andra av dom o attans vad den va bra.....Ska lägga in klipp på dom båda så får ni se vad jag kollat på....Kan verkligen rekomendera båda men ska man se en av dom så se den andra av dom....








Nu ska jag pyssla med annat innan de e dags o hoppa ner i sängen.....


Skriv något till mig
Postat av: Åsa

Men du. Vad sjutton vann jag då? Om du nu laddat upp med priser tänker jag minnsann inte nöja mig med ngt så futtigt som äran. Prisutdelningen kan vi hålla om en vecka ungefär. Rimliga priser tycker jag är en ny bil, en resa, massa pengar, en bostadsrätt i centrala stockholm..Ja något sånt kanske=). Kram

2009-06-23 @ 00:31:15
URL: http://asaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0