Söndag....

Eeehhh regnet öser ner ute o humöret e inte på topp jag som vill ha solsken o värme nu o inte detta väder....Fingret gör ont men är lite bättre iaf men dock svullet på sidan så jag hoppas de inte blir ngn inflammation av de hela....Idag så har jag än så länge hunnit med att tvätta en maskin med tvätt o nu går diskmaskinen oxå, tanken va att jag skulle laga mat men de jag behövde va i diskmaskinen så då kör jag den först o så fixar jag maten sen....Är inte så värst hungrig än iaf så de gör inget får väl proppa i mig ngn polly innan maten i värsta fall....För jag e ju så pass vuxen att jag får äta godis innan maten om jag nu vill de....=)

Jag älskar verkligen helgen då man får bara vara o inte behöva gå runt o tänka på en massa annat som typ jobb o sånt...Men imorgon är de ju dags igen så då är de bara att bita ihop o ta tjuren vid hornen, ska oxå iväg till tandläkaren en sväng o se om man får ngn dom där eller om man klarar sig utan hål....Hoppas innerligt att dom inte ser för mkt av visdomstanden uppe till höger för jag har tagit för givet att den kommer att vara dålig precis som dom andra vart....Har plockat ut tre av dom redan o dom i nederkäken va ingen dans på rosor direkt då va jag tvungen o va hemma från jobbet o kunde inte äta utan fick leva på fil o nyponsoppa....Men som sagt de kanske kan gå bra oxå så jag slipper ett återbesök =)....Det är ju inte heller gratis o gå dit eftersom jag såklart valt Östersunds dyraste tandläkare men valde dom oxå för att jag känner mig lugn med dom o dom är så försiktiga....Jag får till o med hålla handen då dom kommer med stora sprutan o ska bedöva i munnen, för jag måste ha bedövningen då dom ska göra annat än rutinundersökningen....O så länge jag känner mig lugn i stolen o kan slappna av så betalar jag mer än gärna dom kronor som de kostar....

Nu ska jag vänta på diskmaskinen så jag kan laga min mat sen.....Återkommer mer under kvällen.....


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0