The Mist...

Okej jag måste iaf visa vilken film de va jag o Annsofie satt ihopklistrade o såg ikväll....



Vill man se de braiga slutet så kan man kolla på nästa film oxå...Men man gör de på egen risk....



Ja har man sett den länken oxå så vet man ju slutet på filmen...Här hade vi alltså suttit o kollat i nästan två timmar då dom kämpade mot dessa monster o deras enda utväg då deras bensin tog slut var alltså att skjuta sig....Han som sköt valde alltså att skjuta sin egen son istället för att vänta lite o se vad som skulle ha hänt....O vips då så kom ju såklart militären o hade fixat alla monster o han hade skjutit dom helt i onödan...Sånna slut gör mig riktigt arg ska ni veta hade jag vetat slutet så hade jag inte alls sett filmen....Men nu e de gjort iaf o jag behöver inte se de igen iaf....

Nu ska jag ramla ner i sängen....

Skriv något till mig
Postat av: Malin

Nä, det kom ingen kör och sjöng och jag är jätte besviken ;-)

Jag provar igen..

Puss



Nä, ingen kör :-(

2009-06-09 @ 09:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0