Allt snurrar...

Idag så är jag hemma från jobbet för jag tog igår kontakt med Sjukvårdsrådgivningen om min yrsel som inte blir bättre utan går nästan åt de andra hållet....Har fått en sjujäkla huvudvärk nu oxå o inga tabletter verkar hjälpa heller så jag ligger mest i soffan o tycker synd om mig sj....För på hälsocentralen idag fick jag inte direkt den hjälp jag hade tänkt mig enligt läkaren så berodde de på en vaxpropp i örat men jag tycket dock att det va lite konstigt att en vaxpropp kan göra såhär med mig....Har ju en ständig yrsel o huvudvärk o lägg till illamående i omgångar på de så har ni mitt hälsotillstånd just nu o det är inte så skoj....Kommer att tillbringa morgondagen hemma oxå o sen se om de blir bättre, om inte så ringer jag o ber om att få komma på akuten o se om dom kom hjälpa mig ngt.....För jag ska annars vänta tills på onsdag innan jag får komma o spola örat för att se om de ger med sig då istället.....Men o ha denna yrsel hela tiden är inte så skoj så de lär säkert bli så att jag ringer på lördag o ska göra mitt bästa i att tycka synd om mig sj så att jag får komma in dit istället.....

Senaste inlägget jag gjorde mitt i natten då jag inte mådde så bra kan jag nu i efterhand ångra men de kommer att ligga kvar iaf för just då så var de ju va jag ville skriva......Mina känslor o funderingar är bättre idag o har just avslutat ett 50 min samtal med honom o då känns allt bra igen.....O jag måste väl kunna tillåta mig sj till att kunna få må bra just nu iaf o inte fundera över saker o ting som jag ändå inte kan påverka....

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0