Arg, glad eller ledsen...

Jag vet inte alls vart jag är i mitt känslohav just nu men jag vet att saker o ting inte är som dom borde va iaf....O eftersom att jag inte sover så vet jag att det är ngt som är fel, för sova de brukar jag kunna göra utan några som helst problem...Om jag bara kunde slå iväg alla tankarna o sen inte fundera mer men det låter ju enklare än vad de är....Är skönt då man iaf får vara på jobbet o då inte behöver tänka så mkt på allt....Men jag jobbar ju inte dygnet runt som det är nu utan är ju hemmavid oxå o det är ju då man e själv som alla tankarna kommer upp o spökar....

Nej jag ska dyka in i duschen nu istället o rensa ur skallen så gott de går....

*puss o kram*



Takida - Give in to me


Skriv något till mig
Postat av: annsofie

Jessica! Jag vill inte att du ska må dåligt! Finns det något jag kan göra?

Jag läste precis ditt mail som du skickat då jag var borta (jag läser nästan aldrig mailen) Jag blev så glad av det, du är en sån fin vän! Jag loggade även in på msn för att se om du var där, men det var du inte. Om du vill så är det bara ringa, hoppas du vet det! Vi ses iaf imorgon. Massa kramar från mig.

ps. den låten är en av mina favoriter med Takida :)

2009-03-23 @ 20:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0