Båt bilder...

Har ju inte lagt in några bilder på båtresan ännu så jag tänkte att de var på tiden att jag gjorde de....Även om jag blev dålig så hann jag ju väldigt roligt innan iaf vilket jag tror att bilderna visar....



Finaste Emma



Gissa Åsas favvogodis....=)



    



*skål* Kvällen har just börjat men Emma ser lite trött ut

     

Till slut så lyckades dom pussas...Så fina så...

   



Vi var väldigt glada iaf....

    

Måste man så måste man o då kan man gå flera på toa..

   



Eeeehhhh vart e kameran....???



Jaha där var den....*smile*

   

Ngn tycker om o ta kort på sig sj med lite varierat resultat...



Älskade lillasyster...

   

   



Going up....Vi bodde på knappen längst ner....

     


Sista bilderna är i hissen påväg ner till hytten igen o sen så försvann ju jag som sagt, men innan dess så hade jag så himla roligt med Åsa o Emma...Jag är dock glad över att jag höll mest i min kamera så slipper man fastna så mkt på bild....Hoppas dom kunde roa ngn iaf....

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0