Bloggen...

Känns som om att min lilla blogg har fått lidit i några dagar pga att jag e så jäkla trött nu om kvällarna o hela dagarna oxå iofs....Känns inte alls som jag sover på nätterna utan bara ligger o funderar på ditt o datt o allt däremellan....Men så är de ju så mkt som snurrar runt just nu så jag håller på o bli tokig...O apropå tokig nu e klockan 00:31 o grannens hundar står o skäller för fullt....O de gör mig extremt tokig klockan e ju mitt i natten nästan o folk kan ju tänkas vilja sova o inte lyssna till hennes hundar som lever om....Får väl hoppas de e lungare om en stund då jag ska ner i sängen o sova o mina små blir lite störda dom med av allt skällande o Mio går runt o små morrar hela tiden nästan....O det är sällan jag klagar på mina grannar men då klockan passerat 24:00 så kan man ju respektera andra lite iaf....

Okej nu e jag riktigt trött o ögonen går snart i kors o då borde ju de innebära att jag kommer att somna när jag lägger ner huvudet på kudden för att sova...Men det har ju vart precis så dom andra dagarna oxå i torsdags va jag ju halvt död i soffan men inte somnade jag iaf då jag la huvudet på kudden....Låg isället vaken o funderade o kollade på klockan o då flera timmar gått så blev jag ju bara förbannad för att jag inte sov o de gjorde ju inte saken bättre direkt....Så inatt håller jag alla tummar o tår jag kan för att sömnen ska infinna sig ganska så fort iaf....

Natti natti o sov gott ni som kan....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0