..........

Skriver gärna i min blogg men jag tycker att det är så himla svårt o komma på ngn form av rubrik...Rubriken ska ju handla om ngt i inlägget men just nu så kommer jag inte på ngn fiffig rubrik...Så då får de funka iaf...

Har idag jobbat som vanligt o kom i säng lite tidigare igår så jag fick några fler timmars sömn men vette tusan om jag va ngt piggare iaf....Va så segt o ta sig ur sängen så jag hade lätt kunnat sova vidare om jag hade fått de istället...Men som tur e så har man ju lite självdisiplin o faktiskt kravlar sig ur sängen....O eftersom jag hade bestämt att jag skulle gå på jobbet idag så fick jag lite brottom då jag klev upp men jag va i tid till jobbet iaf....O idag så har jag vart ute mkt på jobbet för nu så verkar de som om att solen lyser mest varje dag...De har dock blåst idag men temperaturen har iaf varit flera plusgrader så man njuter så mkt nu....Jag älskar verkligen solen o nu så hoppas jag att den kan lysa mkt så att all snön försvinner ngn gång....Vill ha gröna gräsmattor o bara varm sol hela dagarna nu, för min del så får de gärna vara sommar mellan april-okt....Räcker om man har ngn vecka vår o höst o sen typ två månader vinter....
Ska snart iväg o plaska lite i bassängen oxå ska bli riktigt skönt o få röra på sig lite känner jag, är dock väldigt slö nu känner jag men de brukar bli bättre bara man kommer iväg....O jag ska ju va duktig o gå både dit o hem sen så då får man lite extra motion oxå på köpet....Nu ska jag packa väskan så återkommer jag sen istället....

*puss o kram*



EMD - Alone


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0