Ingen ork...

Jag orkar inget känns de som o hvuvdvärken vägrar o ge med sig, försökte mig till o med på ett varmt bad o dusch förut för o se om de kunde lindra ngt men de blev inget bättre alls....Luftade mig en liten sväng förut oxå o gick o postade mina Lovefilm filmer så att jag kan få hem nya i brevlådan, de gick bättre o va ute idag iaf men de känns detso mer då jag kommer in igen....Skulle önska att ngn kunde komma o bara ta bort min huvudvärk o yrsel nu så att ja kan bli som folk igen o så att jag kan gå tillbaka på jobbet....För jag saknar faktiskt mitt jobb då jag ligger här hemma i soffan kan ju verka konstigt men då man e van o va på jobbet o sällan e hemma så känns de fel på ngt sätt....Ibland så känns de nästan som om att jag kan gå på jobbet oxå o att de känns som vanligt men då jag kliver upp så blir jag påmind om att allt inte är som de ska va....Ska försöka o sluta klaga nu o istället se allt de positiva som finns i mitt liv....

O jag har ju en massa folk runt mig som får mig att må bra oxå o som finns där för min skull....Mina små vovvar är till exempel inhyrda hos mamma o pappa o det är jag väldigt tacksam för, känns så himla bra o ha dom nära o vid såna tillfällen som detta så är de jättebra.....Mamma va förbi en sväng igår o hälsde på o då va hon så himla snäll att hon plockade ihop på min diskbänk o startade en diskmaskin åt mig....Saker o ting faller liksom efter då man inte riktigt orkar ta tag i saker o ting...Sen så har jag ju mina goda vänner både dom som finns riktigt nära o dom som finns via msn o dom hör ju av sig både via telefon o nätet så man behöver inte känna sig så himla ensammen.....

*puss o kram*

Skriv något till mig
Postat av: Anonym

Kan du inte bli frisk så vi hitta på något och så att du kan komma till F4:D Jag tycker du ska ställa Mio iaf för tänk om dom kommer på att dom ska börja DNA testa..så kanske han är fri.

Tack och tack för inlägget :D Nu när du säger det så visst stämmer det att dom börja ta av sig handskarna när det börja bli vår....längtar tills man kan nästan vara naken ute ;)

Puss och kram

2009-03-15 @ 18:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0