Känslostorm...

Lite bättre idag med betoning på lite....Jag lever iaf o hoppas få sova inatt så att jag orkar med morgondagen.....Tårarna har trillat lite ikväll oxå då jag pratade med lillasyster en sväng.....Blir så då jag måste prata om de igen o om hur jag känner....Men samtidigt så är de skönt oxå o få vräka ur sig allt man tänker på o få rensa lite extra i skallen....Om jag bara kunde rensa ut de som inte borde få finnas där oxå så vore saker o ting så mkt enklare....Vaffö ska de få ligga kvar o såra mig så mkt för jag e väl värd så mkt mer än de....Jag e värd ngn som tycker om mig för den personen jag är o som vill veta allt om mig o lite till...Ngn som kan finnas där för mig i alla väder o som kan hålla om mig då jag ber om de....E de verkligen för mkt begärt att jag ska få känna o uppleva detta.....Eller e jag dömd till att gå på samma nitar hela tiden o gång på gång få mitt hjärta sårat o trampat på.....Jag e en riktigt känslomänniska o mitt liv består till stor del av känslor men dom är ju oxå en del av mig o mitt liv....O jag tänker inte alls ändra på mig sj för ngn annans skull vaffö skulle jag göra de då jag trivs med mig sj....O jag vet ju att det finns så många där ute som faktiskt tycker om mig för den jag är o alla dom betyder så otroligt mkt för mig.....Just nu så får jag fokusera på att ta en dag i taget o hoppas på att tårarna tar slut, fast med tårarna så försvinner oxå lite av ilskan för varje gång oxå...Vilket gör att jag snart hoppas att jag e tillbaka på banan igen o kan va mitt gamla glada jag.....

*puss o kram*


Skriv något till mig
Postat av: Honey

Stackars min fina lilla Pollygumma.... massa krmamar på dig

Finns juh som du vet här om de skulle vara nått... bara å höra av dig.

Å som jag sa till dig på msn.... du är värd de bästa tycker jag... å du ska aldrig nöja dig med nått mindre.

Stöttar dig till 100%



pöss å kram Honey

2009-03-23 @ 23:05:21
URL: http://honeyflikkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

...Älskade lilla jessica. Du är värd allt och mer. Punkt slut. Du ska ej nöja dej med mindre än du vill ha och är värd. DU är chefen i ditt liv. Va rädd om dej. Finns här. orolig liten emma*** Puss

2009-03-23 @ 23:49:28
Postat av: Lillasyster

Säger som alla sagt innan, och som alla som känner dig tycker. Du är värd så mycket bättre. Och du ska aldrig ändra dig för någon annans skull, han har ju, som du sagt, inte ens försökt lära känna vem du är! Älskar dig. Puss

2009-03-24 @ 00:01:12
URL: http://asaperssons.blogg.se/
Postat av: Malin

Men gumman:-(

Klart att du är värd att bli älskad, du har bara inte hittat rätt person än, men jag hoppas verkligen att du gör det snart.

Kanske på fredag ;-) Skål!

Du vet att jag finns.....

2009-03-24 @ 08:39:02
Postat av: Cathrine

Tänker på dig gumman !!



Kram

2009-03-26 @ 14:14:59
URL: http://www.snoalvens.se
Postat av: Anna

Alla andra har redan skrivit just det jag tänkte! Du är såklart värd det allra bästa! Inget annat än det bästa för just DIG är gott nog. Miljarder kramar.

2009-03-26 @ 16:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0