Kväll...

Torsdag kväll är nu snart avklarad o jag funderar på att krypa ner under täcket o sova istället....Huvudvärken sittet fortfarande i o har gjort så precis hela dagen....Inga alvedon i världen verkar ha hjälpt mig idag så kanske att en god natts sömn kan göra de istället....Det är iaf vad jag hoppas på, yrseln är för stunden lite bättre men de kanske är så att huvudvärken är den som är jobbigast nu så då tänker jag inte så mkt på yrseln....Men den känns då jag är uppe o går iaf så den ligger där o lurar....

Har ikväll surrat på tele i 3 timmar med en väldigt trevlig person o det är så skönt då man bara kan prata på om allt o inget o ändå så känns de inte konstigt.....Va första gången som vi pratade med varann ikväll o de lär säkert bli fler ggr kan jag tro....Såvida jag inte skrämde iväg honom med att första samtalet blev i 3 timmar, vilket som så lär de väl visa sig.....

Imorgon så har jag tänkt att jag ska tillbringa den i soffan igen för o se om yrseln kan ge med sig ngn gång eller om de blir akuten på lörd.....Vill ju liksom kunna gå tillbaka på jobbet ganska så snart oxå för man förlorar ju pengar då man är hemma o är dålig vilket inte är de bästa....Så jag hoppas verkligen att jag kan jobba på månd som vanligt o att imorgon blir som en extra dags vila istället o att allt blir som de ska istället....

Nu ska jag försöka avsluta allt på datorn o sakta men säkert vända mot sängen o drömmarnas land istället....Klockan har ju passerat 23:00 faktiskt o just den tiden så brukar ju sängen va väldigt skön o krypa ner i.....

*puss o kram*


Skriv något till mig
Postat av: Honey

Hej sötgummsan !!!



Såg du var lite dålig så ville bara skutta förbi å ge en krya-på-dig-kram s

Pöss å Häj

2009-03-12 @ 23:17:13
URL: http://honeyflikkan.blogg.se/
Postat av: Emma

Vem är denna mystiske man? Nyfniken* kkrya på dej

2009-03-13 @ 12:52:55
Postat av: elina

Hoppas du blir frisk och kan njuta av helgen utan huvudvärk och yrsel. KRAM

2009-03-13 @ 15:23:15
URL: http://dethararelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0