Lördag...

Lördag kväll o snart så smäller de o årets final i Melodifestivalen äger rum....Jag hör faktiskt till en av dom som tycker om detta spektakel så jag kommer att kolla på hela programmet....Har ju sett alla deltävlingar oxå o finalfältet känns faktiskt riktigt bra även om jag såklart har mina favoriter....Ska göra mitt bästa för att försöka få dom till Moskva men samtidigt så tror jag inte att dom kommer att vinna tyvärr....

Jag funderade på en sak då jag stod o lagade mat förut o det är det här med att prata med folk på telefon.....Jag tycker om att prata på telefon o gör de säkert flera ggr om dagen om än i lite olika längder....En sak som jag dock funderade på är över han som jag pratade med i 3 timmar häromkvällen....Igår så pratade vi i lite över 2 timmar på telefon o de känns så himla lättsamt då vi pratar med varann....Man kanske inte kan avgöra sånt efter 2 ggr direkt men han är väldigt trevlig o prata med....Sen till en annan sak han som får mig att må bra pratar ja ju oxå med praktiskt taget varje dag men de känns inte riktigt på samma sätt o jag vet inte vilket sätt som är de rätta.....Jag får väl helt enkelt bara gilla läget o ta de som de kommer.....

Nu så har melodifestivalen börjat så nu ska jag lägga min blick på tv:n ett tag.....

*puss o kram

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0