Måndag o hemmadag...

Har spenderat även måndagen hemma i soffan o är faktiskt bättre nu i både huvudet o yrseln men värken har flyttat sig ner till nacken lite o vet inte om de har vart så himla mkt bättre faktiskt....Men jag har iaf kunnat känna mig mkt piggare idag o de har jag inte gjort dom andra dagarna...Så jag blir ju hemma både tisd o onsd oxå o sen på torsd så ska jag banne mig jobba igen o få återse mina arbetskamrater o självklart Annsofie som kommer tillbaka den dagen....Saknar oxå alla barnen såklart för dom är ju oxå endel av min vardag o då jag inte får träffa dom så känns de konstigt tomt på ngt sätt....Min längtan till egna barn ligger ju o pyr där under o gör sig påminnd lite nu o då o barn betyder ju så mkt för mig att jag vet att jag ngn gång kommer att få egna små barn o pussa på.....Under tiden så får jag pussa på mina kompisar små underbara barn o jag har ju några o välja på eftersom att typ alla mina kompisar har egna barn....O dom jag umgås med närmast passar jag på att gosa med så fort tillfälle ges.....

Nej jag har ingen aning alls om vad jag ska skriva så jag skippar detta nu.....Återkommer imorgon istället med ngt klyftigt....

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0