Mitt liv...

Jag får be om ursäkt att uppdateringen inte vart den bästa den här veckan men de finns så mkt annat som snurrar runt i skallen just nu så då har bloggen fått lida lite grann....Men jag känner mig bättre nu igen så då ska de nog kunna bli lite bättre på blogg fronten oxå....Jag måste bara få tacka så mkt för alla fina kommentarer som jag fått i min blogg de senaste dagarna...Är så himla skönt att veta att de verkligen finns dom som tycker om mig för den jag är o finns där för min skull....Jag tycker så himla mkt om alla mina vänner o dom som finns i min närhet o just nu så är de dom som betyder allt för mig....

Nu över till ngt MYCKET roligare som kommer att ske imorgon kväll.....Det är dags för jobbet att gå ut o roa sig på bästa möjliga sätt o jag kommer att roa mig så att dom inte kommer att tro sina ögon....Har ju en massa o ta igen sen jag blev dålig på båtresan o de tänker jag faktiskt göra....Detta innebär dock inte att jag ska supa mig totalt redlös o somna under ngt bord....Nej de innebär i första hand att jag ska ha så himla roligt med mina vänner så de finns inte....O de finns ju till o med planer på en efterfest tills tidig morgon så de kan ju inte bli helt fel iaf tycker jag.....Va igår iväg o fixade iordning naglarna oxå inför kvällen o de ska jag såklart visa med en liten bild....Känns så himla lyxigt o kunna unna sig o fixa naglarna på salong, man känner sig så fin då man går därifrån....Dom blev lite kortare denna gången för de visade sig att mina egna naglar växer så fort så dom blev lite för långa på tre veckor....



*Så som dom ser ut nu...Bling bling oxå fredagen till ära*

Nu så ska jag vända mot sängen o sova eller kanske till o med börja o lyssna på en ljudbok som jag fått låna av en på jobbet.....Har funderat på såna förut men inte riktigt fixat ngn men då passade de så bra att jag fick låna en istället....
O jag kan ju behöva lite extra sömn inatt eftersom jag säkert lär bli vaken ganska så länge imorgon....Ska åka in med Annsofie tidigare o vi ska fixa oss iordning tillsammans o de e ju möjligt att vi kanske smakar lite på drickat innan dom andra kommer....=)....Hur som helst så ska jag umgås med folk som gör mig glad o det är de jag verkligen ser fram emot....

Nu blir de natten....Natti natti o sov gott....Återkommer med en massa bilder sen efter helgen....

*puss o kram*

Skriv något till mig
Postat av: MissCM

vad fint! och riktigt fin färg!

2009-03-29 @ 22:18:20
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: Anna

Ohhh vad snyggt!!!

2009-03-30 @ 15:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0