Mitt liv....

Mkt pladder läses på egen risk.....

Jag tycker mkt om MITT LIV just för att det är mitt o ingen annans, jag har jobbat med mig sj i ungefär två år o bara koncentrerat mig på mig sj o hur jag vill må...Har haft ett lite struligt liv o inte alltid mått så pass bra som jag kanske ville må men nu så är jag på toppen igen o allt känns bra....Visst kan de dala lite allmänt ibland men det är sånt som jag lätt kan reparera iaf o då är jag snabbt uppe på fötter igen.....Just nu så tycker jag om stället som jag står på o kan bara le åt allt även fast huvudet värker o dummar sig men det är ju bara för stunden....O snart så är mitt lyckopiller på jobbet tillbaka o då kan de ju inte bli bättre men jag tycker ju om dom andra som är där oxå men det är ngt visst med Annsofie iaf....Hon får mig alltid på bra humör på jobbet o det är så himla skönt o ha såna personer runt sig då man jobbar....Under en tid så lät jag alltför mkt runt i kring få påverka mitt liv o det gjorde ju att allt inte blev precis som jag hade tänkt de o tog väl inte direkt dom klokaste besluten kan jag såhär i efterhand erkänna....Dessa beslut har väl ändå på ngt sätt fått mig o växa men just i den stunden så sjönk jag långt ner o de va riktigt jobbigt under en period....Under denna perioden så hade jag de nog väldigt svårt för o prata om vad jag kände o så kan de kännas nu oxå om jag dalar ibland....Är väl sån som person att jag inte vill belasta mina nära o kära med mina problem även fast jag vet att dom säkert skulle lyssna på mig utan några som helst problem.....Lillasyster har väl ibland fått ställa upp som lyssnande öra då klockan varit för sen för o ringa till ngn annan, tycker ju inte om o ringa sent till folk men hon är ofta vaken ganska så sent så de brukar gå bra.....Många ggr så kan jag ha funderat på varför just jag haft sån himla otur vad gäller killar o den gången jag träffade rätt så strulade ju jag till allt o de sket sig ngt som jag ångrade under en tid men just nu så orkar jag inte lägga ner ngn mer tid på att tänka på honom utan jag hoppas han har löst sitt liv o har de bra.....Fast jag kan villigt erkänna att jag ibland saknar kontakten från honom för vi hade en ganska så speciell kontakt o kunde verkligen prata om allt.....Men han valde o bryta all kontakt med mig strax innan jul o det får jag helt enkelt acceptera även om de va svårt just då att han gjorde som han gjorde....De sårade mig ngt enormt att han inte kunde vara ärlig mot mig från första början för ärlighet är ngt som betyder väldigt mkt för mig o det visste han om sen förut.....O att han då ändå gjorde som han gjorde va väldigt svårt för mig att förstå.....Nu håller jag på att sakta men säkert plocka bort honom från minnesbanken visst han kommer alltid att ligga kvar där lite undangömt men han ska inte ha ngn framträdande roll iaf.....Just nu så vill jag att andra ska ha den framträdande rollen i mitt liv o då måste jag ju göra plats för dom istället.....Dom andra som jag pratar om är alla dom som får mig att må bra o jag är rädd att om jag räknar upp dom så kanske jag glömmer ngn men jag ska iaf göra ett försök o hoppas att jag kommer ihåg alla dom som betyder ngt extra för mig.....

Rasmus o Mio: Mina små pälsklingar som är bara MINA....
Familjen: Mamma, pappa o mina två systrar som alltid finns där för mig när helst jag behöver dom, som alltid hjälper mig då jag behöver hjälp med vovvarna o allt annat som kan komma upp...
Ola: Lillasysters sambo som självklart hör till familjen men som måste få en egen rad för han är så himla bra tycker jag o han finns alltid oxå där....
Maria: Står självklart på min lista för du betyder så otroligt mkt för mig, jag kanske är dålig på att visa det men jag tycker så innerligt mkt om dig o din lilla familj. Vill aldrig förlora dig i mitt liv du behövs där....En stor kram får du av mig fylld med kärlek o omtanke....
Camilla: Som fått följa med mig på en massa konstiga resor som jag gjort här i livet o var ett stort stöd för mig under den tiden då vi gjorde dessa resor....Extra kram till din lilla familj oxå....
Marlen: Så himla glad att lillasyster lånar ut dig till mig emellanåt så att jag kan få mina doser av dig....Du talar in mig på rätt spår många ggr med din visdom o klokhet.....
Annsofie: Mitt lilla lyckopiller på jobbet som alltid har ett leende till övers för mig då jag kommer in på jobbet. Är så himla glad över att just du hamnade på mitt jobb. Även fast jag skrämde dig lite i början....*kram*
Emma: Vännen nere i söder som alltid har en massa klokt att säga, vi träffas dock alldeles för sällan...Men förra helgen fick jag mig en Emma dos iaf.....=)
Alla på jobbet: Alla på mitt jobb betyder mkt för mig vissa mer än andra men alla finns alltid där för mig då jag behöver det o det är så en arbetsplats ska fungera...
Malin: Min VV-kompis men som oxå är en kompis privat....Känner mig alltid välkommen i hennes hem o till hennes lilla familj....O vi kan prata om allt o de känns som jag känt henne längre än vad jag egentligen gör....
Mattias: Finns alltid via telefon om jag behöver surra av mig o förstå mig lite på hur killar fungerar.....
C: En riktigt fin vän via msn som många ggr fått lyssna på mina knäppa tankar om allt. Men hon lyssnar o låter mig få häva ur mig allt jag måste. O är så himla klok i sina svar oxå....
Eleonor: Vän som jag träffade via en hundkurs och som jag ventilerar mitt nätdejtande med eftersom hon oxå provat de lite. O sen så pratar vi mkt om hur konstiga killar egentligen är skönt med ngn som har lite samma erfarenheter men som är full med en massa visdom o annat bra...
Anna: Du är långt borta kan de kännas som ibland men jag vet alltid att du finns där för mig iaf....
Honey: Min Honeygummsa som finns på msn o alltid får mig att skratta...Vi har konstigt nog upplevt mkt tillsammans även fast vi aldrig träffats irl....Men hoppas verkligen vi kan göra de oxå inom en snar framtid....
Anders: Vän via Msn som man kan prata om allt med...Med killar så kan man prata lite annat oxå faktiskt som man ibland måste få göra....
Pelle: Ny telefon bekantskap som de bara flyter på med då vi pratar, minuter blir fort till timmar o vi pratar verkligen om allt mellan himmel o jord....
Han som får mig att må bra: Han finns fortfarande kvar men jag vet inte på vilket plan längre....Men han påverkar mig positivt iaf o de mår jag bra av....
MSN vänner: Jag pratar med många på MSN om dagarna o ni som känner er träffade får mer än gärna ta åt er o ni som ska känna er träffade är iaf dom som jag pratar med dagligen men som inte står med på listan....Ni finns där för mig o de betyder mkt ska ni veta....

De e ju nu jag verkligen måste rannsaka mig sj o tänka efter om jag fått med alla som va tänkta som skulle stå med på listan men jag tror att jag lyckats...Om de dock är ngn som tycker att dom borde stå med på listan o som jag missat så får ni hojta till....Tankarna går lite som så såhär sent på kvällen så jag kanske missat ngn iaf....Men det är ju inte så konstigt att mitt liv går till de bättre då jag har så himla många fina o bra människor runt mig just nu....Så då kan man inte vara annat än glad om dagarna....
Stort tack även till alla som orkar med o läsa min blogg om dagarna även om de kanske står en massa blandat tjafs om allt o ingenting....Avslutar med mina älsklingar inom musiken efter musik är en stor del av mitt liv oxå....



Takida - Don't reach out

*pussar o kramar till er alla*

Skriv något till mig
Postat av: Maria

Åhh tack...man blidde alldeles tårögd. Du vet ju att du betyder jätte mycket för mig med :D och jag kanske inte heller visar det alla gånger :(

Massor av pussar och kramar

2009-03-16 @ 22:27:08
Postat av: Eleonor

Tack söta! Du har så många fina egenskaper, och är en så bra människa! Jag är såååå glad över att du finns!



Kramar

2009-03-17 @ 01:01:13
URL: http://life-of-elle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0