Morgon...

Nehepp de blev precis som jag trodde, jag va grymt trött då jag la mig men inte somnade jag för de iaf....Låg vaken ett tag o tänkte på allt o inget o det är så himla svårt o slå bort tankarna oxå i nuläget....Tänkte för en sekund lyfta luren o ringa ett samtal men kan ju inte med o väcka folk mitt i natten heller, även fast jag hade fått lov o ringa....Men vaffö ska andra behöva va vaken för att jag inte kan sova som folk längre....Nej jag låg där i sängen o vred o vände på mig tills sömnen äntligen infann sig o jag somnade för ett tag....Men jag vaknade såklart till 2 ggr under natten o kollade på klockan o då jag vaknade efter 10 så kändes de inte som jag sovit ut iaf...Så nu sitter jag i soffan o e riktigt trött iaf så jag har redan frågat mamma om inte hon ville bjuda mig på middag idag, lät inte helt omöjligt så jag hoppas på de vore så skönt o slippa laga mat sj då jag e så trött....

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0