Naglar...

Nu så är de gjort o jag har förlängt mina naglar en liten bit....Blev alldeles lagoma i längd o de känns jättebra....Kan verkligen rekomendera att gå till samma som jag gjorde, hon håller dock just nu på att byter lokal så det är liksom ingen ide att jag skriver vart ni ska gå....Kan återkomma med de då jag vet vart hennes nya lokal ligger....Var iaf vädlgit trevligt o sitta o surra med henne i nästan två timmar.....



*Mina naglar före*



*Mina naglar efter, målade med ett ljusrosa lack*

Jag kommer att måla naglarna i ngn annan färg då vi ska åka på båten så dom blir lite roligare, men jag är väldigt nöjd med resultatet och ska tillbaka till henne om 3 veckor för att kolla efter så det är som de ska....

*puss o kram*

Skriv något till mig
Postat av: Maria

Snyggt :D

2009-03-02 @ 22:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0