Onsdag...

Imorgon så SKA jag jobba igen o ingen längtar mer än jag till jobbet just nu e så himla less på att gå o va hemma nu så de finns inte...O alla mina gulliga kollegora vill verkligen ha tillbaka mig oxå så då känns de ju ännu roligare....Har pratat med flera av dom idag o dom saknar mig allihopa o tycker det blir bra att jag kommer tillbaka imorgon igen....Har även fått hem vovvarna igen så nu är allt som de ska vara helt enkelt o de känns som man verkligen börjar bli sig sj igen....Va ju iväg o fick örat spolat idag men vet inte om de blev bättre av de eftersom yrseln typ har släppt nu....Sköterskan jag fick prata med idag tyckte att jag skulle söka sjukgymnast för nacken va väldigt stel tyckte hon...Så de ska jag fixa imorgon e tanken så får vi se vad han säger sen....

Jag tror nästan att jag har lyssnat lite för mkt på Takida nu i dagarna för jag drömde om dom inatt nämligen...Mkt trevlig dröm men den va ganska så konstig oxå....Va på samma middag som dom o så skulle de lekas lekar o då propsade jag på att få va i samma lag som dom....Men jag va inte den enda som ville va i deras lag kan jag ju meddela så de blev lite jobbigt där ett tag....*hahahaha*....Men skam den som ger sig jag fick som jag ville iaf men då tävlingarna skulle börja så vaknade jag såklart.....=(...Tycker om o drömma för de kan verkligen hända så mkt i drömmarnas land o för de mesta så får man faktiskt vara lycklig då....Fast just nu så känner jag mig som den lyckligaste människan på jorden eftersom jag ska få jobba imorgon o viktigast av allt...Träffa ANNSOFIE igen så de kan ju inte va bättre....

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0