Så skoj...

Hade så himla trevligt igår kväll/natt o jag fick skratta mkt o ofta o typ hela tiden kändes de som....Man behöver såna avbrott från verkligheten oxå ibland o jag va så himla värd de tycker jag....Kunde släppa allt annat o bara tänka på nuet o koncentrera mig på att han roligt.....Vi började med förfesten hemma hos Annsofie o sen så gick vi ner på Plaza vid 22:30 ungefär o där fortsatte de roliga o jag träffade massa folk som jag känner...Synd bara att klockan går så himla fort o att krogarna stänger redan kl 2:00 här uppe....Skulle önska att dom kunde sträcka på den tiden en timme iaf eftersom att man alltid har som roligast då klockan blir 2:00.....Jag sov över hos Annsofie så efter krogen gick vi o köpte macka på Subway o jag e glad att hon fick mig till att välja en macka där för de innebar ju att jag inte mådde ngt dåligt alls idag....Fast jag har verkligen ätit som om att jag skulle vart jättebakis hela dagen, började med chips, godis o dricka....O sen så blev de såklart pizza till middag o den sköljdes ner med kall Coca-Cola såklart...=)

Orkar inte med så himla mkt mer uppdatering ikväll utan nu så ska hundarna ut o sen ska jag ner i sängen....Men jag lovar att lägga in bilder imorgon från kvällen istället....Tror jag hann med lite bilder iaf så ngn ska jag nog kunna lägga upp iaf....

*puss o kram*

Skriv något till mig
Postat av: Anna

Vad härligt att läsa om din roliga utekväll!!! =D

2009-03-30 @ 15:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0