Sjukvården...

Jag tycker det är lite konstigt att man inte ska få ngn hjälp av sjukvården då man verkligen behöver de....Idag har jag ringt två ggr till sjukvårdsrådgivningen men inte får jag ngn hjälp för de....De enda dom säger är att jag ska vänta tills på onsdag då jag har tid för att spola öronen....Tog en liten promenad till affären förut med mamma för o handla lite o så att jag skulle få lite luft....Men efter 10 meter så snurrade de så mkt så jag funderade på o vända men gick till affären o handlade de jag behövde o sen hem....Inne på affären så va de nästan så jag fick lite smått panik så jag vet inte alls vad som håller på o hända med mig....Känner inte alls att jag vill va bland folk då jag är yr o inte alls mår bra o då jagar jag lätt upp mig sj att ngt ska hända....Väl hemma så kunde jag stänga dörren o låsa in mig igen o bara krypa upp i soffan o tycka lite mer synd om mig själv igen....De snurrar fortfarande lite men jag ska ta o laga lite mat nu så att magen får ngt i sig, för även om jag mår illa så vet jag att jag måste äta för annars så blir de bara värre....

Återkommer senare ikväll.....

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0