Snart åka tåg...=)

Nu är det dagen D då jag ska åka ner till lillasyster o Ola o hälsa på dom i ganska många dagar....Jag åker inte hem förrens på måndag kl 16:00 så de blir ju som en liten semester faktiskt....Ska verkligen njuta av min ledighet o inte tänka på sånt som varit utan nu så är de framåt som gäller o jag ska ha så himla roligt....Mitt tåg går kl 17:00 o jag ska vara framme 22:30 hoppas verkligen att resan går smärtfritt o att jag kommer fram då jag ska.....Har ju åkt tåg ganska många ggr o en försening på 26 timmar är nog de mesta jag vart med om än så länge....O jag har inga planer på att försöka slå de ikväll så jag ska faktiskt va framm 22:30 ikväll.....Har packat det mesta o ska bara packa ner skor o allt som ska ner i nessecären o de jag glömmer får jag helt enkelt köpa där nere istället.....Viktigast är väl att jag kommer ihåg tågbiljetterna så jag verkligen kommer dit jag ska.....

Nu får de räcka för nu så hoppas jag att lillasyster e snäll så jag får låna dator där nere o blogga....Kan ju kanske ge en liten update på resan om inte annat....

*puss o kram*


Skriv något till mig
Postat av: O.S

Haj!!Hoppas att resan gick bra...

//Ove

2009-03-08 @ 00:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0