Snart sussa sängen...

Japp så e de faktiskt om jag ska orka upp imorgon o jobba....Jag har ju nämligen öppningen o måste infinna mig på jobbet kl 6:00 o va glad o le mot alla små barn som kommer innanför dörren 6:15.....Men de ska nog inte va ngt större problem imorgon tror jag eftersom jag så gärna vill på jobbet....O just nu så e jag faktiskt ganska så trött oxå så de borde inte va några större problem o somna hoppas jag....Va ju lite tveksam imorse om jag skulle lyckas somna ikväll eftersom jag sov ända till klockan 11:00, men just nu så sitter jag o gäspar för fulla muggar så de ska nog gå bra....

Så nu ska jag avsluta allt på datorn o sen sussa sängen.....

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0