Söndag....

Först o främst så ska jag svara på Annas fråga om vilken mascara jag har köpt, jag har dock inte hunnit prova den ännu men kan återkomma med de resultatet lite senare....Tackar oxå för gratulationen på namnsdagen =)....


*Lumene Blueberry curl mascara*

Frön och olja från blåbär ska visst ha en makalös effekt enligt deras egna hemsida....Så jag får väl hoppas att det verkligen funkar så jag får mkt volym på mina fransar....

Idag så har jag som sagt besökt Malin hemma hos henne, vovvarna fick följa med o dom skrämde slag på stackars Tilda först men sen så blev hon mer o mer framåt o till slut så kunde hon klappa på dom o nästan ge Mio en liten puss oxå....Ska åka dit snart igen med dom så hon inte glömmer bort dom o blir rädd igen nästa gång hon ser dom....Blev en mkt trevlig stund med en hel del surrande o det är ju alltid lika trevligt....

Fick sen middag hos mamma o pappa o det serverades Taco där idag o det var så himla gott men jag åt lite för fort o fick lite ont i magen....Men nu är de bra men jag är inte hungrig än o lär med största säkerhet klara mig tills imorgon då det är dags för frukost.....Sen efter jobbet så ska jag först hinna med o få massage o sen åka in o få mina naglar fixade så snacka om lyxdag....Jag ska njuta till fullo av varje minut då jag blir ompysslad från alla håll o kanter....

Nu blir de snart sängen här ska bara titta klart på Beck först, känner att jag behöver sova redan men vill ju såklart se slutet på Beck...Men sen så väntar min sköna säng på mig....Har redan rastat vovvarna så jag kan sova gott sen, tog oxå tag i saken o såg min Lovefilm film som jag haft hemma länge o väl....Så nu har jag postat iväg dom jag hade hemma o får vänta på nya, men jag ligger ju efter så himla mkt så jag funderar på o säga upp kontot just nu o kanske ta upp de sen igen....Får se hur jag gör då nya filmerna kommer.....

*puss o kram*




Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0