Sover....

Borde ligga i sängen o sova o inte sitta här i soffan o fundera....Ibland så kan jag banna mitt huvud för att det tillåter att de får finnas så många tankar o funderingar där uppe som de just nu gör.....Vet varken ut eller in just nu o vet inte om han som får mig att må bra menar de han säger....Men innerst inne så vill jag ju tro att jag iaf betyder ngt för honom eftersom vi hörs varje dag o de oftast är han som hör av sig först.....Men lite längre in så sitter min lilla djävul o påminner mig om vilken smärta som oxå kärleken har haft i beredskap åt mig förut.....Vill ju inte må dåligt utan vill bara må bra o kunna njuta av livet o slippa fundera så mkt....Behöver att ngn plockar ut mina dumma o tråkiga tankar så att jag kan byta ut dom mot ngt så mkt trevligare o som får mig att må bra....O just nu så har jag så himla svårt för o prata om allt för jag försöker att intala mig sj att jag inte är påverkad av de han säger han o skriver....Men jag vet ju att jag är redan påverkad så just nu så är jag så inriktad på att inte släppa känslorna för nära inpå för jag vill inte bli besviken ännu en gång....Sist jag blev de så verkligen rasade allt o jag satt med gråten i halsen på jobbet till o med.....Vill inte alls att det ska bli så denna gången oxå för då behöver jag nog inte ens sitta med gråten i halsen utan då lär jag nog stortjuta på jobbet oxå om de blir för jobbigt....Vet att jag borde kanske släppa taget om honom lite för o inte riskera att bli alltför sårad då den dagen kommer....Kan säkert låta som om att jag ränkar med att bli sårad men då man byggt upp ngn form av försvarasmekanism så känns de bättre om man tror att man ska bli de....Då kanske de inte gör lika ont iaf om man nu skulle bli de....

*puss o kram*


Skriv något till mig
Postat av: Marlen

Kom o hälsa på mig nån dag, så tänker vi på något roligare än känslor, o saknaden av pojkvännen!!!!! Puss kram!

2009-03-11 @ 10:36:25
URL: http://marlenai.blogg.se/
Postat av: Maria

Tänker på dig!! Hade varit roligt om du hade berättat :(

Kram

2009-03-11 @ 17:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0