Tisdag...

Tisdag idag o snart så är de torsdag o jag ska gå o jobba igen, finns inget som kan hindra mig från att gå på jobbet då....Skulle va om läkaren tycker att jag ska va hemma mer då men hon förstod ju inte ens att de kunde va krävande att jobba på en förskola....O jag kan inte med o ligga hemma längre är till o med så att jag kan gå med huvudvärk o yrsel på jobbet som de känns nu iaf, bara jag får göra ngt annat....Jag måste dock säga att jag verkligen har haft en chans till o sitta in favorit hörnet i soffan iaf så inget ont som inte för ngt gott med sig....

Borde väl oxå försöka o vända tillbaka på dygnet lite nattliga samtal har ju blitt endel av vardagen nu känns de som....O attans vad jag lär mig mkt på om kan jag meddela.....Inatt fick jag t ex lära mig hur de funkar med slutspelet i hockey till o med o det är ju alltid trevligt o lära sig ngt nytt.....Sen så var ju hela samtalet lika trevligt som vanligt.....

Lägger in mera med mina älsklingar på musik himlen som jag ska få se ännu en gång i sommar....Riktigt längtar tills jag får stå där i sommar värmen o lyssna på dom....För när Takida spelar på Yran så kommer solen självklart att vara där o lysa o värma...



Takida - See the better days

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0