Tristess....

Jag är ju aldrig hemma från jobbet i vanliga fall o nu då jag vart hemma i snart två dagar så håller jag på att bli tokig....Jag mår fortfarande dåligt o huvudet snurrar o värker mest hela tiden, men jag är uttråkad iaf....Försökte förut o gå upp o röra på mig lite men efter två rundor i lägenheten så hamnade jag i soffan igen då de gjorde för ont i skallen....Förstår inte vad felet är för såhär brukar jag inte må, visst kan jag ha ont i huvudet emellanåt men nu så känns de ju som jag vart ute på krogen varje morgon jag vaknar....O det borde inte ska vara så tycker jag, o jag som kan rabbla upp en massa sjukdoms tillstånd i skallen undrar ju vad felet kan va.....Har tänkt på de värsta oxå så kan jag bli lättad då de inte är de som jag är drabbad av....Just nu så vill jag bara att de ska va bra imorgon då jag vaknar upp så jag slipper detta o kan va som folk igen....Funderar på att gå ut en liten sväng sen o se hur de funkar eller om de kommer att gunga lika mkt då....Men just nu så känns de som om att jag väntar tills de blir mörkare ute för jag får så ont i ögonen o ännu mer i huvudet då det är så ljust ute som de e nu....Men jag får väl se vad jag orkar med sen....

Just nu så ska jag fundera på o fixa mig ngn middag men de innebär ju att jag måste vara ståendes en stund så jag ska bara vila lite innan jag beger mig ut i köket o fixar det.....

*puss o kram*


Skriv något till mig
Postat av: elina

Kan det vara migrän? Det låter nästan som en rejäl sådan attack, mår du illa också? Hoppas du vaknar med ett lättare huvud i dag iaf. KRAM

2009-03-14 @ 09:09:17
URL: http://dethararelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0