Trött o irriterad....

Egentligen så borde jag inte skriva detta inlägg för mitt humör är inte de bästa men jag har nu i en timma pratat av mig på lillasyster så då känns allt genast mkt bättre....Kommer iaf att kunna sova utan några som helst problem....

Har tränat nu ikväll men vette tusan om de blev så mkt tränat....Jag o Maria pysslade med så mkt annat i vattnet oxå o hade skoj åt en massa annat så de va lite svårt o koncentrera sig....Är så himla glad för att just Maria är min vän o alltid får mig på så bra humör man kan inte låta bli o skratta då man är med henne.....Puss på dig Maria....=)



Guru Josh Project - Infinity 2008

Den här låten ska jag skaka rumpan till på båten....O spelar dom den inte så får jag önska den istället för jag tycker så mkt om just den här låten o den här typen av musik älskar jag.....Ooooohhhh så roligt jag ska ha på fredag kväll på båten med Emma o Åsa detta ska verkligen bli A night to remember....Ska dokumentera den med kameran i högsta hugg under hela dygnet så att ni läsare kan få ett litet smakprov av det som jag roat mig med då....

Återkommer imorgon med mer blogg emellan packande o annat pyssel som måste hinnas med imorgon innan resan tar sin början.....

Natti natti o sov gott.....

*puss o kram*

Skriv något till mig
Postat av: Marlen

Hoppas du inte är på allt för dåligt humör eller ledsen eller vad du nu har för känslor!!! Att det är något som går över! O så hoppas jag att du/ni får en kanon helg:) Ha lite kul åt mig också;) Miss u! kraaaaam o puss

2009-03-04 @ 23:00:02
URL: http://marlenai.blogg.se/
Postat av: Maria

Hehe tack själv...vet du vi måste ha tränat mer än dom andra för vi både jobbade och skrattade ;)

Har tom träningsvärk denna gång

Hoppas du får en underbar semester

Puss och kram

2009-03-05 @ 18:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0