Trött...

Blir ett väldigt kort inlägg känner jag redan nu.....Nyss skickat iväg ett mail till mitt lilla lyckopiller Annsofie som befinner sig på andra sidan jorden....O då kom jag ju på hur mkt jag saknar henne på jobbet vill att hon ska komma tillbaka snart så jag får lite av hennes braiga medicin så att allt blir sådär roligt på jobbet igen....Är två veckor kvar idag tills hon åter är tillbaka på jobbet igen o har jag klarat de hittills så ska jag nog fixa de i några veckor till....

O just nu med alla känslor som verkligen forsar fram i mig så funkar inte jag precis som jag ska....Ibland vill jag gråta, ibland skrika, ibland skratta eller bara sitta o stirra rakt ut i tomma luften o inte göra ngt alls....Hoppas verkligen att min resa till sthlm kan få mig på bättre humör o att jag kan få rensa bort en massa som jag inte vill ha kvar längre....Det är verkligen dags för en riktigt rensar resa nu o det är nu i helgen som den ska äga rum har jag tänkt....De kanske funkar om jag går upp på däck o skriker ur mig allt som jag bara måste få ut.....

Ska bjuda på lite onödigt vetande oxå ikväll hade jag tänkt....För er som inte redan vet om det så kan jag meddela att det gör riktigt ont att vaxa bikinilinjen.....Gjorde så pass ont att jag fick spela musik för att försöka sjunga istället o inte tänka så mkt på smärtan....För hade jag väl börjat så kunde jag ju inte direkt sluta heller.....Men det tål att tänkas på om jag kommer att göra om de igen....

Ska försöka hinna med en blogg imorgon innan jag åker söderut annars så får jag väl be snällt o låna lillasyster dator så jag kan uppdatera lite där nere oxå.....

*puss o kram*



Janet - Let go

Lyssnat på denna hos Jenny o den e riktigt bra den spär på känslorna bra oxå....Vilket just nu va skönt faktiskt....

Skriv något till mig
Postat av: Jenny

Tänk att du gillar en låt som jag gillar =) Det händer ju inte varje dag!!



Kram

2009-03-05 @ 20:11:33
URL: http://ettlivmedhundochkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0