Trötter....

Uscha så himla slö jag blev av träningen ikväll jag brukar bli tvärtom o komma upp i varv o sen ha svårt för o somna istället...Men de verkar inte va så denna gången som de verkar...Så snart så ska jag göra sängen sällskap inne i sovrummet hade jag tänkt...E ju väldigt onödigt att den står där inne sj o inte har ngn som ligger i den o sover....=)

Sen jag kom hem så har jag uppdaterat mig på veckans avsnitt av Andra avenyn, från början så såg jag inte alls den serien men nu så följer jag slaviskt varje avsnitt...Så de passar ju mig jättebra att man kan se de på internet oxå så slipper man ha koll på tiderna på tv då de visas där....Nu kan jag istället kolla då de passar just mig o de e ju perfekt...Nej nu funkar inte detta längre...Ögonen e så tunga så dom faller snart ihop iaf o jag tänker inte sitta o sova i soffan hela natten.....

*puss o kram*



Boyzone - Love you anyway

Aaaahh jag verkligen älskade dessa pojkar då jag va yngre....O dom kan fortfarande....=)

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0