What to do...

Mitt förflutna har nu sprungit ikapp mig o jag vet inte alls vad jag ska göra åt de....Den här delen av mitt förflutna träffade jag för snart 3 år sedan första gången o allt gick väldigt fort o de tog slut lika fort oxå vare sig jag ville eller inte...Eller jag ville ju inte att de skulle ta slut de vet jag iaf....O tankarna svävar ju ibland iväg o jag tänker på hur de va då o hur bra jag mådde o att jag verkligen va lycklig....O visst så skulle jag verkligen vilja må så bra igen men vette tusan om jag vågar släppa till igen o öppna mig för den personen så som jag gjorde då....Tänk om jag åker på världens nit igen o jag rasar ihop igen o sen inte kan ta mig upp på fötter....Men samtidigt så vore de så smidigt o fortsätta med ngn som jag redan känner o jag vet hur den personen funkar....Eller jag trodde verkligen att jag hade koll på den personen men jag hade nog inte de iaf som de verkar....

Nej nu så får de bli sängen här så att jag orkar med morgondagen o dess bestyr...
Natti natti o sov gott.....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0