Blogg....

Hann inte alls med ngt inlägg igår eftersom jag först jobbade hela dagen o sen umgicks med underbara Marlen en sväng på kvällen....Vi struntade i o laga mat o köpte med oss Nachos tallrik hem istället o jisses vad mkt mat man fick o gott var de oxå....=)....Åkte hem vid 23:00 snåret o då jag kom hem så stupade jag direkt i säng eftersom jag skulle upp o öppna klockan 6:00 på jobbet imorse....Men jag va där precis i tid som vanligt o öpnnade dörren med samma glada leende som vanligt då första barnet klev in i hallen....Vette tusan om de finns så mkt o skriva om dagen egentligen har väl inte hänt så mkt mer än att jag jobbade över 2 timmar för att på bästa möjliga sätt lösa saker o ting....O jag e ju sååååå snäll som ställer upp på de mesta för att alla ska bli nöjda, men de gick ju bra o jag gjorde de så gärna så....Sen så var jag in till stora Östersund för lite shopping o jag va ute efter en ny mp3 spelare eftersom jag får tuppjuck på att va ute o gå utan ngt i öronen....Så på Jula hittade jag den jag ville ha den e liten o svart o jättebra, ska ta kort imorgon om jag kommer ihåg de...Just nu ligger den i jackfickan där den hör hemma o jag orkar inte gå o hämta den direkt eftersom jag sitter så himla skönt i soffan....Sen så shoppade jag lite till o sen lite mat på willys o så tankade jag oxå, men jisses så dyrt de va o tanka idag 12:17 kr/L...Va så man blundade då siffrorna rullade på o jag visste att jag ville ha full tank så de va bara o låta de rinna på....

Om allt går som de ska så kommer jag att besöka Motormässan här i Östersund på lördag med Malin o hennes lilla familj...Sen på kvällen så e jag bjuden på grillat hos Marlens föräldrar ute i skogen där jag har min stuga...O med tanke på de fina vädret som ska komma så ser jag väldigt mkt fram emot de....Ska nog försöka o få till en promenad ner till sjön o bara sitta där på bryggan o njuta tror jag....Stället där jag har min stuga är verkligen ett sommarparadis o man kan njuta till fullo av att bara vara o inte behöva tänka på annat....O vi har gjort upp en liten plan om att försöka lösa alla problem som finns den kvällen o sen utvärdera o vem vet kanske dokumentera de på ngt sätt oxå...*hahaha*...Får väl återkomma med lösningen som vi säkerligen kommer att komma fram till ngn gång under småtimmarna....

Annars så kan man nog sammanfatta mitt liv som såhär att jag är glad nu o livet leker så att säga....Saker o ting faller på plats o alla runtikring mig finns verkligen där för min skull o jag känner mig så lyckligt lottad...O jag kan nog säga som så att de nu finns ngn som betyder ngt för mig, men jag vill inte säga mer än så o det får ni acceptera....Jag vill sj se vart de tar vägen innan jag pratar för mkt om saker o ting...

Nu väntar sängen på mig så det är bäst att jag gör den sällskap så jag orkar upp o jobba imorgon oxå....


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0