Cruising kväll....

Ack så roligt jag hade igår kväll inne på östersunds gator sittandes i en tjusig bil o har haft så himla roligt, va länge sen som jag hade så roligt o skrattade så mkt ngn gång...Kvällen började hos Malin o Tommy vid 17:30 tiden ungefär då vi styrde kosan in mot Östersund o travets parkering där alla bilarna skulle sluta upp....Men efter att ha släckt törsten med ngn cider så insåg både jag o Malin att det inte fanns ngnstans för tjejer att lätta på trycket....Killarna har de ju så mkt lättare vad gäller den biten o kan ju uppsöka närmsta träd o sen bara släppa ut de dom behöver...Vi tjejer vill ju gärna sitta lite mer avskilt om vi ska kunna kissa....Så jag föreslog till Malin att vi helt enkelt skulle vandra över gatan till dom närliggande villorna o fråga där om vi kunde få låna ngn toalett...Så sagt o gjort jag drog med mig Malin o vi gick upp till första huset o frågade där om vi kunde få långa toaletten en snabbis...Efter visst tvekande så fick vi göra de vilket vi var väldigt tacksamma över, så ett stort tack till Karin i den röda villan vid travet....=)....Efter det så kunde vi återvända till travet o sen börja invänta crusingen som skulle börja kl 19...Men det var ju ett antal bilar som skulle rulla ut från parkeringen så de tog sin lilla tid innan vi kom iväg men så är de ju då man anländer nästan först....Väl nere på själva crusing gatan så kände man verkligen av atmosfären o alla fina bilarna som i sakta mak slingrade fram på vägarna....Vi åkte några vändor o sen åkte vi tillbaka till travet för att prata med fler människor o umgås med lite folk....Sen så fick vi nys om att bandet som skulle spela nere i Österängsparken hade börjat spela lite smått så då åkte vi vidare dit ner....Där hann vi med lite dans till bandet o kolla på fler bilar o prata med ännu mer folk....O tänka sig att även fast de va så mkt folk i rörelse så var det inga som slogs eller som förstörde....Det enda vi såg av ett litet slagsmål var två killar som gruffade lite utanför Max o de va faktiskt skönt o kunna se att folk var verkligen där bara för att umgås o ha trevligt....Här i parken så hände nog de roligaste av allt på hela kvällen o jag har ju lovat Malin att berätta den historien här så då ska jag göra ett försök nu...

Vi kallar kort o gott denna historien för Kiss historien så förstår ni nog vad de var som jag skulle göra....Jag skulle ju som sagt då gå iväg o kissa en sväng o tog med mig Malin som lite utkik...Trängde mig in bland några buskar o slog mig ner när jag dock sitter där i godan ro o kissar så tittar jag upp o ca 4 meter från mig så står det en kille och gör detsamma, blev lite paff just då så de jag fick fram var en vinkning o ett Hej...Han vinkade tillbaka o Hejade han med o precis då jag trott att de va okej igen så säger Malin "Nu kommer vakten"...Jag trodde då att nu åker jag ju dit eftersom att kissa i de fria inte riktigt är tillåtet överallt....Men så säger hon "Nej han skulle oxå kissa så du kan va lugn o han vänder sig åt andra håller oxå"...O det var ju väldigt snällt av honom att han gjorde de iaf tycker jag tänker då i mitt stilla sinne att nu e väl de värsta ändå över....Men då jag är klar o kliver upp så märker jag att en pappa med sina två barn på ca 7 o 9 står o tittar på mig där jag sitter i busken....Jaha tänkte jag nu har jag väl sett till att dom drömmer mardrömmar för all framtid men de fick jag väl bjuda på då i sådana fall....Nu kanske detta inte verkar så himla roligt men tro mig då jag säger som så att jag o Malin fick lägga/sätta oss ute på gräset sen för att försöka lugna ner oss....Vi skrattade i säkert 10 min åt detta o sen lite nu o då under resten av kvällen...O inte alla förstod de roliga i de hela då jag o Malin berätta de för dom men vi kommer iaf att skratta åt detta i år framöver hoppas jag....

Sen så var de dags för lite nattamat o den köpte vi på Max efter lite om o men....Jag åt som jag burkar väldigt lite men fick väl i mig en halv hamburgare o ca 5 strips...Jag är verkligen ingen fylleätare utan blir mätt på alkoholen o vill inte äta förrens dagen efter...Vi åkte hemåt vid 01:30 o jag va väl hemma här efter 2:00 ngn gång o kröp ner i sängen o sov väldigt gott hela natten lång o vaknade till riktigt vid 12....Nu har mamma ring o frågat om jag inte vill ha tibax hundarna så jag ska väl ta o klä mig o sen vandra iväg o köpa den obligatoriska fyllematen som består av pizza för min del idag....Mamma skulle möta upp med hundarna där så slapp jag hämta dom där nere....

Jag återkommer med bilder från gårdagen sen för jag orkar inte lägga upp dom nu.....

Skriv något till mig
Postat av: EMma

asgarv* duktigt... fint med kisskalas i ösd.

2009-05-24 @ 23:57:40
Postat av: Malin

Asgarvar bara jag läser om "kisshistorien", lite pinsamt då eftersom jag sitter i bibblan på skolan.

Jag har provat historian på några ur klassen men det verkar inte vara så kul för andra. Förmodligen måste man ha varit med och sett det live :-)

2009-05-25 @ 13:15:01
Postat av: silviavoneisten

antar att det är din vovve uppe i headern ? Du borde ta och skaffa en nakenhund istället dom är mycket fräschare. Kan tipsa dej om hunduppfödare om du vill. Det är en riktigt dyr men klart du har pengar.

2009-05-25 @ 13:55:37
URL: http://silviavoneisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0