.........

Vågar jag vara glad nu eller ska jag fortsätta o hålla känslorna på halster o inte släppa fram dom så pass mkt som jag vill....Men tids nog så lär de nog visa sig hur mkt jag bör/kan släppa fram dom bara jag inte rusar iväg o gör ngt dumt så ska de nog lösa sig på allra bästa sätt tror jag....

Lillasyster ber ju titt som tätt om bilder på lägenheten o främst nya soffan tror jag o jag ska verkligen göra mitt bästa för o fixa de imorgon....Ska även ta på nya tv:n som pryder sin plats oxå sen vet jag inte om jag visat de något sånär färdiga köket ngn gång....Kan visa de som är klart än så länge iaf om de kan intressera ngn borde va ngn som inte vart hit o sett det jag gjort än så länge iaf....Nästa plan för lägenheten är o måla om vardagsrummet men de får jag ta framöver ngt varken orkar/kan/vill eller har råd just nu som de ser ut....Ska dock få lite hjälp av Marlen med att fixa till här hemma vi ska ta en shopping runda då lönen kommer e tanken....O sånt kan ju göra mkt det oxå så jag hoppas på de bästa o vet att de kommer att bli bra eftersom hon e så himla duktig på sånt...Hon har ju byggt en sänggavel som är sjukt snygg o har väldigt fint hemma hos sig oxå o Rasmus älskar hennes säng med alla kuddarna då vi är där....Där ligger han från det vi kommer tills vi går hem oftast....

Idag så har de blåst sååå himla kallt igen mössa o vantar på då man vart ute med barnen...Känns inte alls som sommaren snart är här är ju faktiskt snart juni månad o då vill man ju att det ska börja bli lite varmare så man kan börja o njuta av solen....Men men den som väntar på ngt gott brukar ju tyvärr få vänta alldeles för länge....

Bjuder på lite 90-tals nostalig av ett band som i sommar drar på turne igen...Men då dom hade sina glans dagar så var denna låten min absoluta favvolåt o jag kan de fortfarande utantill....=)





Natti natti o sov så gott....

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0