Fredag...

Soffläge mest hela dagen här för jag har vart sjukt trött idag, blir väl lätt så då man surrar i telefon lite senare än vanligt...Men men man lever ju bara en gång sägs de o då tänker jag leva mitt liv på mitt sätt även om jag kanske missar lite sovtid under tiden....Dagen har vart helt okej annars på jobbet o jag har mest surrat runt idag känns de som men de e skönt med såna dagar oxå o särskilt nu då jag inte tycker de e så roligt o gå på jobbet....Men då kommer ju helgerna som en skänk från ovan med sin ledighet o man kan lägga tankarna på annat håll o bara ta dagen som den kommer....Imorgon så ska jag dock ta bilen o åka o hämta min goda vän från stan o sen skjutsa henne till sin kärlek o sen ska jag åka på egen resa ngn mil längre bort från henne....Hoppas på en trevlig dag iaf o att det blir finväder för nu e jag så less på att de ska va kallt o blåsigt mest hela tiden....Får väl återkomma mer om de senare då jag vart iväg på resan o vet hur den slutade....
Annars så tror jag inte att jag ska göra så himla mkt i helgen förutom att jag väldigt gärna vill se finalen i Eurovision song contest, men kan bli så att jag får lyssna på den i bilen påväg hem oxå om de blir sent....Så jag ska inte låta de få styra min morgondag iaf utan de får bli som de blir helt enkelt...Men tänkte iaf bjuda på ett bidrag från igår som jag faktiskt tyckte om o som fastnade lite på en gång....O blev glad då dom faktiskt gick vidare i tävlingen så då kan man ju kanske ge sin röst till henne om de skulle bli så....O landet är i detta fallet Estland....




Det är sällan som jag gillar dom låtarna som inte sjungs på engelska för jag inte förstår ett jota av vad dom sjunger men denna låten e helt klart jättebra på sitt egna språk....O vet inte ens om den skulle göra sig bra på engelska, kan ibland tycka att det vore bättre om alla länder sjöng å sitt språk igen så kanske de skulle bli mer tävling av de hela....

Nu väntar vovvarna på sina runda o jag måste i sängen så jag e pigg imorgon o kommer upp o hinner med de jag ska innan jag ska åka....Måste ju duscha o fräscha till mig så jag ser ut som folk iaf får nog lägga på ett lager ansikte oxå imorgon så blir saker o ting tipp topp....

Natti natti o sov gott....

Skriv något till mig
Postat av: Johnnie Eriksson

hejsan det var ett tag sedan ;) och näe, det var inte dig jag menade i dåläget, utan en viss Jessica Ritzén som skrev fattigbloggen.

Imo så ser det de svenska politikerna som har makten idag ut som,och luktar, både skit och rävgift. Mutor, jäv och annat elände hägrar för dessa förtappade själar som egentligen ska vara förtroende valda, det förtroendet vettefan om det finns, iaf. inte hos mig. Så vad göra? sitta bakom datorn och rulla tummarna och hoppas på det bästa? eller ta saken i egna händer och försöka påverka...som du märkt valde jag det senare ;)

Angående om o byta blogg kommer jag nog att göra det iom en snar framtid där jag håller mig till min "nya karriär"

Du får ha det bäst

2009-05-17 @ 16:35:37
URL: http://www.nogg.se/thalon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0