Fredags blogg....

Sååååå himla skönt med helg o ledighet som ska njutas av till fullo med vänner o en massa sol hoppas jag...Dagen idag har vart molnig o blåsig men just nu så ser jag blå himmel ute så de finns ju lite hopp om att de faktiskt kan bli de fina vädret dom lovat....Känner verkligen att jag är i ett stort behov av värme nu så man slipper gå runt o frysa typ hela tiden....Vill ha en lång o varm sommar så jag kan njuta av sol o inte behöva ha en massa regn i flera veckor....

Känner mig riktigt trött ikväll o det känns som de kommer att bli en tidig kväll o de behövs nog så jag får sova ut även fast jag ska upp i tid imorgon....Blir upphämtad kl 10 av Malin med familj men kryper jag ner i sängen vid 23 snåret så får jag ju bra med sömn iaf o borde va pigg nog för o klara av morgondagens bravader...

Fick mail av lillasyster idag o blev så glad av de dom har de så bra o äter o mår gott o njuter av livet precis så som man ska då man e på semester....Fast lite avundsjuk e jag allt på att dom är borta o slipper allt här hemma dom kan bara koppla av o ta dagen som den kommer....Fast de ska jag försöka o göra i helgen iaf o då får väl se de som en liten semester vem vet jag kanske är som en ny människa på måndag då jag kommer på jobbet =)....

Nej nu ska jag pyssla lite med annat o sen vandra ut med hundarna o sen banne mig krypa ner i sängen o sova...

Natti natti o sov så gott alla där ute....

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0