Glad....=)

Mitt liv som denna bloggen handlar om är ganska så ljust just nu gårdagens resa blev riktigt lyckad med trevligt sällskap o mkt mer än så kan jag inte begära....Jag är glad nu för att de finns människor i min närhet som får mig att må så himla bra o som finns där för min skull....Människor som jag vill umgås med o som inte gör sig till för min skull utan är precis sina rätta jag....Men jag vet fortfarande inte hur mkt jag ska avslöja än här i bloggen om min helg o gårdag, vill inte ropa hej förrens jag är över bäcken eller hur man nu ska säga....Men om jag säger såhär då: Fortsättning följer så har jag ngt mer o skriva om nästa gång....

Imorgon så är de måndag igen o ny jobbvecka som väntar dock en kort vecka så de känns riktigt bra...Jobb mån-onsd sen ledig torsd o sen jobb igen på fred....Men sen så kommer ju helgen o en helg som jag nämnt tidigare här i bloggen o som jag ser så mkt fram emot så de kan bara inte gå fel....Så denna veckan kommer nog att gå som en dans hoppas jag o de innebär ju oxå att vi kommer närmare sommaren o allt vad den innebär....=)

Nehepp nu väntar duschen på mig så jag återkommer en annan gång....

Skickar mina glada hälsningar till Norge oxå som vann gårdagens Eurovision song contest vilket dom gjorde med bravur o efter flera lyssningar så växer låten mer o mer....





Skriv något till mig
Postat av: Eleonor

M avskyr den här låten, och jag älskar den.. fniss fniss

2009-05-19 @ 00:10:15
URL: http://life-of-elle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0