Inlägg 200...=)

Okej jag orkade med ett inlägg idag iaf eller jag tänkte väl ungefär såhär....Eftersom jag iaf är vaken o sitter i soffan o kollar på Eurovision kval tävling så kan jag väl lika gärna skriva ett litet inlägg som blir mitt 200:e inlägg faktiskt....Så nu måste jag ju skärpa till mig ordentligt o få ut ngt vettigt av detta inlägget oxå...Min dag är inte så himla skoj o skriva om för de har inte hänt ngt extra ordinärt idag iaf....O vill ju inte tråka ut er som läser heller så jag vet inte vad jag ska skriva om egentligen...

Finns ju egentligen ngt jag vill skriva om men vill inte bringa otur över det heller genom att nämna de här i bloggen så jag väntar med det ett tag till....Kan väl säga så mkt som så iaf att livet ler lite granna mot mig just nu iaf med hjälp av en god vän till mig....Men mer än så tänker jag inte säga vill som sagt inte föra otur över saker o ting då de sällan går som jag vill så därför tar jag det så himla lungt jag bara kan....Vill man veta mer så får man fråga mig istället o kanske att man då får ett svar på sin fråga....

Idag så ringde jag o bokade tid hos min frisör iaf så jag får göra ngt åt håret...Fick krupp imorse då jag skulle försöka göra ngt åt de....Har väl kanske inte riktigt råd förrens då lönen kommer men jag tar mig råd o klipper till iaf...Sen så kan man ju få unna sig saker o ting ibland iaf o om de skulle dyka upp ngt skoj till helgen så kan de ju va skoj o va snygg på huvudet oxå...Kan dock inte lova en bild på nya frisyren för den lär nog inte skilja sig så mkt från bilden som ligger uppe nu, skulle den dock göra de så kan jag ta en ny....Men först då jag sminkat mig o lagt på ett annat ansikte så man känner sig som folk för annars så går de inte för sig....=)

Nu väntar sängen på mig...Natti natti o sov gott....För de hoppas jag kunna göra iaf....=)

Skriv något till mig
Postat av: Eleonor

Kramis! :)

2009-05-12 @ 23:34:42
URL: http://life-of-elle.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Nä men vad sägs om typ bilder på din lägenhet, eller rättare sagt ditt vardagsrum, som du har lovat om och om igen! Puss

2009-05-13 @ 09:19:46
URL: http://asaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0