Känslor....

Känslorna inom mig gör små hopp o skutt just nu, dom far runt som små dunbollar som man blåser på....Men dom åker runt av glädje en glädje som jag mår väldigt bra av nu o som får mig att orka upp på morgonen o som får mig att kolla mobilen titt som tätt med hopp om små meddelanden...Tror att de kanske syns på mig oxå att jag mår bättre inombords iaf så känns de att jag gör de o just nu så känns de som om att jag kan leva på de länge...O så länge jag får små doser av lycka så känns de som jag kan klara allt just nu o som att saker o ting för en gångs skull kanske kommer att gå min väg...Men som jag sagt förut så tar jag inte ut ngt i förskott utan jag tar de som de kommer o de känns så himla bra att vi e på samma plan där eller vi e på samma plan i många avseenden....

Dagen i annat har varit bra o jobbet funkar som de ska just nu känns de som....Visst är de lite struligt där men de finns ju många där som jag verkligen tycker om oxå o vill umgås med o de gör ju att det är lite lättare att gå dit om dagarna oxå...Hinner med ganska många trevliga samtal o det tycker jag väldigt mkt om för det gör att dagarna går så mkt fortare o då klockan e hemgång så känns de inte som man vart där alla timmar man skulle...O då känns de bra att va på jobbet kan jag meddela....Kom hem efter 17 o då hamnade jag i sängen en sväng o surrade med Camilla på telefonen skönt som avslappning innan jag tog tag i städningen som jag skulle göra idag....Har fått undan o kastat mkt gammla papper så de va skönt men har lite kvar iaf som jag ska ta imorgon....Behöver torka av golven o flytta in trimbordet till sovrummet så de ser ut som ett vardagsrum igen hos mig....Men de ska jag nog lyckas med tror jag, har dock inte fått till tv möbeln så som jag vill ha den med ska väl jaga upp pappa hit ngn dag så han kan fixa den men de blir inte denna veckan iaf de vet jag....Jag måste ju hinna med o besöka bolaget oxå så jag kan fylla baksätet på bilen på lörd som jag ska cruisa runt i hela långa kvällen....Nu e jag nästan helt säker på att jag har koll på vad det är för bil jag ska åka frågade Malin idag men hon va lite osäker men tror det är en Pontiac den e babyblå till färgen iaf....Ska ta kort på den på lördag så får jag visa här i bloggen om inte annat....=).....Ska fota en massa annat oxå så de lär nog bli ett o annat kort på bloggen efter den turen kan jag tro....

Nu väntar vovvarna på rundan o jag behöver krypa ner i sängen o sova en stund så jag tar mig upp imorgon.....




Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0