Lördag...

För tillfället så sitter jag i soffan o gör så lite som möjligt....Solen skiner visserligen utanför mitt fönster men jag orkar inte röra mig så mkt....Igår så spenderade jag o Annsofie kvällen ute på stans gator, vi började med mat på Brunkullan o dom har ju så god mat tycker jag åt kyckling o drack ett gott vin till maten....O vi skulle va vuxna så vi beställde in en karaff med vin, fast lite besviken blev jag då karaffen inte va ngn såndär fin av glas o kristall utan de va en liten kanna i keramik...Men vinet va fullt drickbart så de gjorde ju inget iaf men jag borde ju lära mig att inte dricka vin för de har en effekt på mig som gör att jag blir ju full av bara ngt enstaka glas....O så var ju fallet igår oxå efter maten tog vi en cider o sen gick vi vidare mot The Rock...Väldigt folktomt då vi kom men de e ju såna ggr som man måste ta chansen o nyttja stället till fullo så jag önskade lite av mina favvolåtar dock dom som e lite rockigare eftersom den puben har de som tema...O riktigt trevlig personal oxå o de gjorde ju verkligen inte saker o ting sämre....Sen så styrde vi kosan mot Plaza även fast vi sagt att vi inte skulle gå dit men gratis inträde o då kan man ju offra sig en liten stund iaf....Började med o köpa en cider där oxå o sen så satt vi o surrade o kollade på lite folk en stund o min vana trogen så måste jag ju bara spela lite på Black Jack....O jag började med de enda pengar jag hade i plånboken som var 40 kr dom ökade o sen sjönk dom men till slut så kunde jag växla in 300 kr så de va ganska så lyckat iaf tycker jag....*ler stolt*....Bjöd ju såklart Annsofie på en cider till då o sen vi druckit upp dom så tyckte vi att vi va färdiga med kvällen....Annsofie ringde sin snälla pojkvän som skjutsade hem mig o jag va väl hemma strax före två snåret så de va en alldeles lagom kväll....Skulle ju oxå betala för min skjuts så jag skulle va snabb o slänga åt dom pengarna o sen rusa in men påväg ut ur bilen så skrapade jag knät i ngt så de gick inte som jag hade tänkt....O inte fick jag betala heller men får väl återgälda de på ngt annat sätt då framöver....Så idag sitter jag alltså i soffan med skrapat knä som svider, täppt näsa som inte går o andas med o en hals som gör ont emellanåt....Jag är dock inte bakis så jag får väl va glad för de iaf dock e jag trött för jag sov som en kratta inatt men de brukar jag göra med alkohol i kroppen så de va ju som vanligt iaf....

Nu ska jag fortsätta med o sitta/ligga i soffan o inte gör ngt alls....Men jag återkommer....



Me like....=)

Skriv något till mig
Postat av: Marlen

Gillar du den smaken, ja blir illamående bara ja ser flaskan numera;) Konstig smak:) :* Posss

2009-05-10 @ 14:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0