Lugn....

Jag är lugn nu eller jag blir lugn då jag får höra rösten o bara veta att de finns ngn där i andra änden på luren....Ngn som ringer för att den personen verkligen vill...Men samtidigt blir jag orolig att jag är tråkig att lyssna på o att jag inte säger så mkt vettigt....Men jag ska inte behöva oroa mig o tänka för mkt utan istället lita på det lugn som jag känner....O lita på att min magkänsla kanske har rätt denna gången efter allt....Mår ju bra nu o tycker om den känslan som jag har inom mig o då vill jag suga åt mig mer av den så länge jag kan....Så just nu ligger mitt fokus på att må bra o inte tänka alls på ngt annat....För nu är de faktiskt min tur att få må bra oxå eftersom jag känner att jag inte gjort de på ett tag....=)

Ska ut med dom små nu o sen sussa sängen....Vill sova så kanske ett litet morgon sms kan komma fortare....


Skriv något till mig
Postat av: annsofie

annsofie liljefelt gillar detta ;)

2009-05-19 @ 18:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0